Julkaisut

Julkaisuja
  • Toivola, M. (2020). Flipped Assessment - A Leap towards Flipped learning. An article in conference proceedings Brandhofer, G., Buchner, J., Freibleben-Teutscher, C. & Tengler, K (Hrsg.) Tagungsband zur Tagung Inverted Casroom and beyond 2020, Baden, Austria
  • Toivola, M. (2020). Flipped Assessment - A Leap towards Assessment for Learning, Edita
  • Toivola, M. (2019). Käänteinen arviointi, Edita
  • Toivola, M. (2019). Käänteinen oppiminen – kääntyykö koulutyö päälaelleen? artikkeli teoksessa toim. Löytönen, M. & Timo Tossavainen, T. Sähköistyvä koulu. Oppiminen ja oppimateriaalit muuttuvassa tietoympäristössä, Tietokirjailijaliitto
  • Toivola, M. (2019). Matematiikan osaamisen perusta on pystyvyyden tunteessa. Artikkeli teoksessa toim. Harmanen, M. & Hartikainen, M. Monilukutaitoa oppimassa, Opetushallitus
  • Toivola, M. (2017). Käänteinen oppiminen ja formatiivinen arviointi matematiikassa. Artikkeli teoksessa toim. Vitikka, E & Kauppinen, E. Arviointia toteuttamassa, Opetushallitus
  • Toivola, M., Peura, P & Humaloja, M (2017). Flipped learning in Finland, Edita
  • Toivola, M., Peura, P & Humaloja, M (2017). Flipped learning – Käänteinen oppiminen, Edita
  • Toivola, M. & Silfverberg, H. (2016). The Espoused Theory of Action of an Expert Mathematics Teacher Using Flipped learning. 13th International Congress on Mathematical Education (ICME). Hamburg.
  • Toivola, M. (2016). Flipped learning -why teachers flip and what are their worries? Experiences of Teaching with Mathematics, Sciences and Technology, 2(1), 237-250.
  • Toivola, M., & Silfverberg, H. (2015). Flipped learning –approach in mathematics teaching – a theoretical point of view. Proceedings of the Symposium of Finnish Mathematics and Science Education Research Association, Oulu. 
  • Toivola, M. & Härkönen, T. (2012). Avoin matematiikka. Kymmenen yläkoulun avointa matematiikan oppikirjaa, julkaistu CC-BY lisenssillä.  

Vuoden 2019 matemaattisten aineiden opettaja -julkaisut

Vapaasti katsottavat esitykset ja podcastit

Mediassa


    Popular posts from this blog

    Käänteinen arviointi insinöörimatematiikassa

    Loikka ammattikorkeakoulumaailmaan

    Saako oppilas päättää, mikä arvosana sille matikasta tulee?